Luin tuossa äsken kommentteja, eräitä, jotka eivät MITENKÄÄN liittyneet aiheeseen, jonka alle ne oli laitettu. Siinä lähinnä selviteltiin ihmisten henkilökohtaisia asioita, ja sekös minua suututtaa! Ei tarvitse muita tulla tänne suututtamaan, jos itsellä menee aivan kamalasti. Ja siitä aiheeseen, miksi ihmiset haukkuvat toisia? Itse olen sitä mieltä, että
1) Niillä on muuten niin tylsä elämä, että haluavat sitten tehdä toistenkin elämästä pännivän
2) Niiden itsetunto on nolla, ja ne uskovat, että muidenkin itsetunnon pitää olla nolla
3) Ne ovat muuten vain niin ääliöitä, eivätkä osaa kuluttaa aikaansa muuten
4) Niillä ITSELLÄÄN on paha olla tai muuta.
Siinä nyt minun mielipiteitäni aiheesta. Minua todellakin alkaa pänniä tämä kaikki haukkuminen. Minua haukutaan koulussa nykyään teiniksi, siis sellaiseksi pissikseksi (anteeksi taas tämä ihmisryhmien lokerointi), koska satun pukeutumaan hivenen omalaatuisesti ja kuuntelen j-rockia. Ajattele, ennen kuin kuuntelin rockia olin vielä normaali ja nyt olen teini. Aika kivaa^^ Ja satun tietämään, että hän (tai se), joka minua haukkuu, on oikeasti todella epävarma ja hänen itsetunto on nolla. Ihan oikeasti, se tyyppi ei uskalla tehdä itse mitään. Kerron nyt tässä pikkuisen tarinan samasta henkilöstä seiskaluokan ekana päivänä, jonka minä vietin hänen kanssaan;
Kaikki alkoi siitä, kun luokallemme oli tullut uusi oppilas Simpe (se on lempinimi^^). Simpe oli tullut Lapin suunnalta, eikä hänellä siis ihan heti ollut kavereita. Hän, joka minua haukkuu (vaikka nyt Nipa, tyttö silti) halusi heti tutustua Simpeen, mutta ei uskaltanut puhua tälle. Minä kilttinä menin juttelemaan Simpelle, Nipa karjui että "Emily v*tun idiootti älä puhu sille!". Puhuinpa kuitenkin. Nipa sen sijaan häipyi muualle.
Eli, siitä näkee kuinka nyhverö tyyppi on. Ei uskalla puhua luokkakamulle. Simpe osoittautui kuitenkin ihan kivaksi, ja sanoo todella söpösti sanan ISI. Nojuu, ei liity aiheeseen. Ei kai ketään meitin lukijaa vaan kiusata muutesh? Jos kiusataan, ilmoittakaa kiusaajalle, että Iso paha (okei, pieni ja paha) Emily tulee ja hirttaa kattolamppuun jos ei se touhu lopu.
<3;llä Emily =)