Tänään on toinen hiihtoloma päivä, ja olen elämäni kunnossa. Olen jopa jaksanut vaivata päätäni pähkistelemällä :) Nimittäin... Että nyt unohdin xD Anteeksi, minulla oli jotain todella muhevaa päässäni. No, keksin nyt nopeasti toisen aiheen, joka on teinitupakointi. Asiahan ei sinänsä minua häiritse, ei ole minun ongelmani jos joku pilaa terveytensä vetelemällä savua keuhkoon, mutta kuitenkin. Olen päätellyt, että teinietupakointi on tavallaan sosiaalinen tapahtuma. Tai siis, kuinka monta kertaa näet jonkun koulusi tupakkanurkalla yksin? Sinne mennään aika usein yhdessä, eikös vain? Joskus sinne vedetään sellainen juttuseuraksi, joka ei itse polta. Ei sekään minua häiritse, itse käväsen vähän väliä juttelemassa porukoille koulun nurkalla, koska olen koko elämäni elänyt tupakansavussa (isä ja isäpuoli polttivat joskus..), joten savu ei siis häiritse minua. Mutta kuitenkin, ne ihmiset, ketkä polttavat, voivat silti olla kivoja. Ei heitä pidä tuomita sen takia, että heillä nyt sattuu olemaan epäterveellinen riippuvuus. Puolet minun kavereistani polttavat, tai ovat polttaneet. Ja silti pidän heistä, todella pidän. Serkkunikin polttaa, ja rakastan häntä silti nääääääiiiiiin paljon ja enemmänkin. Eli siis, älkää karttako sellaisia ihmisiä jotka polttavat, teidän ei itse tarvitse polttaa. Ei teitä yritetä yllyttää tunkemään sätkää suuhunne, jos sanotte ettette halua. Yleensä tupakkaa polttavat huolehtivat (ainakin meillä päin), että jos joku ei polta, hän ei myöskään alkaisi polttaa. Ainakin minusta huolehditaan. Kaikki hokevat nurkalla, että tupakkaa ei kannata polttaa ja muuta, ja jos minulla näkee sytkärin kädessä, tullaan heti kysymään, Et kai sä Emppu polta? Minä en todellakaan polta, jos joku nyt niin uskoo.
Savuttomin terveisin Emily :>