Miltä teistä tuntuu ajatus että olette tietenkin omia itsejänne,mutta teidät olisi kastettu aivan erinimellä kuin olette,siis jos nimesi on nyt vaikkapa Kaija ja mietit,että jos minut olisikin joskus kastettu vaikkapa Alinaksi,etkä koskaan olisi ollutkaan Kaija,mietitkö koskaan että olisitko samanlainen Alinana kuin Kaijanakin? Minä olen miettinyt asiaa,ja mietin jos minut olisi nimetty Iidaksi,olisinko minä samanlainen,pitäisinkö yhtälailla samoista asioista,harrastaisinko samoja juttuja,olisinko erinäköinen Iidana kuin sellaisena kuin nyt?Olisinko punkkari kun nyt en ole? Millainen olisin? Sitä en voi tietää,sillä nimeni ei ole Iida.Itse olen pähkäillyt omissa aivoissa joskus asiaa,mutta lopputulosta en ole saanut valmiiksi.Pidän mahdollisena asiaa,että Iidana tai Hannana olisin kenties tosikompi,tyhmempi,ja kaikin tavoin erilaisenpi.Mutta sitähän minä en saa koskaan selville,olisinko millainen erinimisenä,vai ihan samanlainen Möhköfantti?Onhan se outo ajatus,mutta jos sitä mielessäsi ajattelet,ei sitä kukaan tiedä mitä sinä mietit ! Vai pystyykö?Siinäkin uusi mietinnän aihe teille :)

Meemi teille lukijat:

Ajatteletteko te yhtä syvällisiä aivoissa tai jossain? :)

Möhköfantti