Moi.Mä olen 11 vuotias tyttö.Mä tykkään ihan sairaasti yhestä pojasta,mutta en tiedä tykkääkö se musta! Mitä mä teen,se on niin ihana <3 Oon jutellu sille,mut se ei tunnu huomaavan! Please,auta mitä mä teen!-tietämätön

Hello :) Olen 14 vuotta,mitoiltani 165/61.Mielestäni olen todella läski.Miten saisin laihdutettua? Toiseksi mulla on silmälasit.Voisinko käyttää piilareita?-läski

Moiiii!!! Mulla on hirveä probleema,ja toivon että osaat auttaa.Olen 145 cm,ja painan 50 kiloa.Oonko läski?Mielestäni olen.Oon yrittäny laihduttaa.Mä myös tykkään yhestä tosi ihanasta pojasta ;D Miten se vois alkaa tykätä musta?-kiitos etukäteen

Tollaista se on.lehtien palstoilla,näillä nuorille tarkoitetuilla ongelma pastoilla nimenomaan lukee tyylin tuota ylempää vuorotellen.Eihän se vastaava tätsy voi tietää millainen se ihastuksesi on,onko sinulla mahdollisuuksia.Sinun täytyy itse tehdä asialle jotain,vaikka se tuntuu hankalalta,kukaan ei sitä puolestasi voi tehdä.Jos pyydät bestistäsi apuun,se saattakin ihastua ystävääsi,koska meni ITSE kysymään asiaa.Joten kannattaa rohkaistua.Sitten toinen,kysellään kuinka laihduttaa ja oonko sopivan painoinen.Kyllä sen vastauksen saa lähempääkin kuin maksamalla siitä ett lähettää lehteen muiden ongelmaksi.Kouluterveyden hoitaja osaa yhtä lailla sanoa sinulle sen,ellet kestä kuulla totuutta suoraan.Monet valittaa ylipainosta,siispä kaikki "yli-painoiset",ei kannata muutamasta liika kilosta valittaa,on olemassa sellaisiakin,joilla ei paino nouse sitten millään,heillä on vaikeampaa kuin teillä pullaposkilla.(sori...) Ja vaikka olisikin pari kiloa,ja väittää olevansa läski,et edes välttämättä näytä läskiltä,ylimääräinen paino saattaa johtua painavista lihaksista.Silmälaseille ei voi mitään,jos haluaa näkönsä parantuvan,kannattaa käyttää nitä pari vuotta.Piilareita toki voi käyttää,ne vain hukkuu helposti.Pituutta ennustetaan vanhempien pituuksista syntyessäsi.Senkin voit tarkistaa terveydenhoitajalta,jolla on kansiosi.Kaikkeen on ratkaisu,vaikka ne ratkaisut eivät aina menekkään oman mielesi mukaan.Mottoni on: "aina kannattaa yrittää" Silläkin pääsee jo pitkälle.Mä en ole ekspertti näiss' jutuissa mutta tiedän sentään nämä totuudet :) Älkäähän loukkaantuko ketään,en nimittäin tarkoita tässä ketään tiettyä!

Möhköfantti-Mirkku