Minä tässä tänään hoksasin, kuinka ihmiset tuijottavat vähänkin erilaista yksilöä, joka erottuu tavalla tai toisella massasta. Tai siis, minulla oli tänään mustaksi maalatut hullet (olen vähän hurahtanut nukke-lookiin) niin kaikki toljottivat minua, supattivat minusta ja nauroivat minulle. Ilmaisin asian ystävälleni niinkin mukavasti kuin; "Jos niillä on ongelmii mun huulten kanssa, tehkööt sille jotain, koska minä rnä en voi tehä sille yhtään mitään." Tietystikkin OLISIN voinut putsata huuleni taas söpön vaaleanpunertaviksi, mutta koska en halua elää niinkuin toiset haluavat minun elävän, en tehnyt sitä. Minua ei sinänsä häirinnyt muiden tuijottelu, minua tuijotetaan aina, olen niin hassun näköinen, mutta onhan niillä ihmisillä hieman ongelmaa, jos ei muuta tekemistä ole, kuin pällistellä toista, joka pukeutuu niinkuin tykkää. Itse ainakin annan ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Jos joku nyt joskus eksyy kouluun jossakin hulvattomassa asussa, saatan hetken katsoa, mitä tyyppi pukee, mutten minä koko päivää seuraa sitä ja kyylää kuin haukka saalistaan...
<3:Emily