Tämä ei varmaankaan ole enää NIIN syvällistä, kuin nuo aikaisemmat, joten en nyt luokittele tätä 'syvälliseksi' mietteeksi. Nimittäin en ole syvällistellyt tänään YHTÄÄN. Olen vain ollut ja ollut. Minulla on ollut hyvin tylsää... Ja tästä pääsemmekin syvälliseen keskusteluun, jonka juuret ovat sanassa tylsää ja lauseessa Minulla on ollut hyvin tylsää. Tai Emilyllä on ollut hyvin tylsää, miten vain. Miksi on tylsää? Siis okei, silloin on yleensä tylsää, kun ei ole tekemistä, mutta voitko oikeasti sanoa itsellesi ettei sinulla ole MITÄÄN tekemisen arvoista tekemistä? Nyt kun tässä mieitin, niin minulla olisi aina, siivota huoneeni, mutta se ei vaan huvita. Tylsää on silloin, kun mikään ei huvita ja on laiskalla päällä. Eikö vain? Jos sinua ei väsyttäisi, voisit varmasti aivan hyvin siivota huoneesi, tai mikä lie tehtävä on tekemättä. Voisit tehdä sen. Mutta sitten, kun sinua väsyttää, et vain jaksa tehdä sitä. Sitä vain haluaisi makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria. Tietenkään telkkarista ei tule juuri silloin mitään katsomisen arvoista, ja se tekee päivästä tylsän. Ainakin minun päivästäni... No niin... Minun pitänee lopetella nyt.. Jatkoa seuraa :P