Tässä tulee!
Eli, sain nukkua iiiihanan pitkään, kun taas Mary ja muut kamuni joutuivat aikaisin raahautumaan kouluun. Nousin siis kahdeltatoista, tasan ja tulin heti melkein koneelle. Olin täällä kylmässä kellarissamme tunnin ja sitten lähdin jollekkin ehkä kilsan juoksulenkille. Tosin niitä ylämäkiä en jaksanut juosta xD Kuuntelin siinä samalla musiikkia. Sitten kun palasin kotiin oli posti tullut, siis oikeastaan vartti sen jälkeen kun lähdin, ja luin sitten Suosikkia ja Demiä, minulle tilattuja lehtiä. Ja mitä muuta. Porukat olivat hakemassa siskoa tallilta ja sitten syötiin, vaikka ei ollut edes mulla nälkä. Ja joskus kauan sitten äiti ja isäpuoli lähtivät katsomaan mummua sairaalaan ja sisko on jossain hillumassa taas. Ja minä olin siis koneella. Luin kivoja pieniä tarinoita, joista jokainen loppui ERITTÄIN tyhmästi kesken. Mesetin parin ystäväni kanssa. Nimiä en latele tässä, ne tietävät joiden kanssa mesetin. Nyt olen kuunnellut koko illan sitten Nelly Furtadon All good things-piisiä, Jojon Too little too late-piisiä ja mitäköhän vielä... ABBAn Gimme gimme gimme ja Mamma mia-piisejä. Nyt menen yläkertaan täältä kylmästä kellaristamme ja teen mahdolliset läksyt ja kiusaan vanhempiani mahtavilla näkemyksilläni, joita olen tässä koko päivän ehtinyt miettimään. Sitten voisin lähteä vaikka uudestaan juoksulenkille. Joten, Emily kiittää ja kumartaa ja poistuu taka vasemmalle.