teiniX.  Se on korviin särähtävä sana. Mitä se tarkoittaa? Onko teiniX jokin uusi sana? Niin varmaan ainakin isovanhempasi luulevat,kuten sanoista Ihq. Mä ihmettelen, mikä se TeniX sitten kuitenkin on? Ensimmäisenä siitä mulle kuitenkin tulee mieleen blondi, pinkkiin pukeutut, ylä-osasta D-kokoa, tappi jolla ei suu pysy kiinni vaikkei puhukkaan...Mutta ihan hyvin joku voi luulla että mä olen tai ainakin kuvittelisin olevani teiniX, kun mulla on niin paljon pinkkiä vaatetta.Mutta mä en ole. Mie olen mie, omalla tavalla räiskyvä persoona.Hyvässä tai huonossa mielessä. Ainakaan sanottavaa multa ei puutu :P

Koulussa, mä olen huomannu, että ne, jotka kuvittelee olevansa jotenkin tosi teinejä, ovat melkeinpä tuollaisia,mitä kuvailin. Ne näyttää olevan aika täynnä itteään. Varmaan luulee omistavansa koko maailman. Mä en tiedä niistä juurikaan mitään, nehän valitsee kaverinsa ulkonäön ja sen perusteella miten idiootti on,eli niiden mielestä super fiksu. Koska mä olen brunette ja mulla on ruskeat hiukset, käytän erilaisempia vaatteita enkä mitään ihme napapaitoja tai jotain vastaavia push up liivejä xD Minä olen minä, enkä muuksi muutu. Mielestäni en ole TeiniX, en edes kiroile tai puhu mitään; Moi.Mä oon niiq Miriam! Eix oo niiq vähäx DAA! EIEIEIEI.Minä puhun näin: Moi.Mie oon Miriam,ainakin nettinimellä...tai jooku muu...Mutta en mie puhu millää ihmeen virityksillä :) Niin se vain on. Kohta alle koulu ikäisetkin puhuu tähän tyylii: Siis Daa! Moi,ihquu nähä taas! Mitä kuuluu?Mulle niix tosi ihquu! Mä epäilen että sen kakaran isovanhemmat,ainakin isoiso vanhemmat kysyy: Mitäs kieltä tuo on? Onkos se Espanjaa vai onkos se tätä Norjalaista murretta?? Kyllä siinä varmaan jompikumpi repeää.Mä ainakin. Mä en ookkaan kuullu ikinä mitään tyhmempää kuin TeiniX sanan...

Siispä,kertokaa te omia kokemuksia näistä TeiniXeiksi kutsutuista ihmisistä, mitä te kuvittelette niiden olevan...??

Miriam