Aika hyvin sanottu, vai? Tee se tavallani, tai älä tee ollenkaan. Tietyissä asioissa ihan hyvä neuvo. Esimerkiksi koulussa on hyvä kuunnella opettajia, ja tehdä niin kuin ne käskevät. Mutta jos kaikki toimisivat samalla tavalla, kuin joku terroristi. Mitäs sitten? Maailma olisi ehkä jo räjäytetty takaisin kivikauteen, tai ehkä Maailmaa ei olisi. Ehkä minulla olisi juuri nyt huoneessani sängyn alla hirveä paketti pommeja ja jos joku ei tee niin kuin minä tahdon, niin PUPUM.
Asioita on hyvä tehdä erilailla. Tai siis no juu. Ei nyt kaikkia asioita. Olisi esimerkiksi hyvä, jos kaikki jätkät viitsisivät toimia vessassa suht samalla tavalla, eli tähdätä pyttyyn ja niin pois päin, mutta nyt niin kuin yleisesti ajatellen. Ei olisi kiva, jos kaikki kävelisivät samalla tavalla. Ei olisi kiva, jos kaikki pukeutuisivat samalla tavalla (paitsi ehkä pissikset saattaisivat diggailla). Ei olis mukavaa, jos kaikki puhuisivat kuten miä. Tai siis no juu. Ei olisi mukavaa jos te kaikki sanoisitte tai siis no juu, tai jotain muuta mitä minä. Ei siinä mitään, kaikki saavat puhua miten haluavat, mutta jos jokainen ihminen maailmassa puhuisi samoin kuin minä, niin olisi se vaan todella kututtavaa! Siis ketuttavaa, ärsyttävää.
Minä vaan puran taas kiukkuani kirjoittamalla tällaisia mielipiteitäni tänne, joten älkää ottako tosissanne minua. Sitä ei todellakaan kannata tehdä.
Mutta joo. Jätän teidät märehtimään tätä ja kuuntelen itse P L C Merry go roundia :) Hyvästit taashen...